Oppstartshelg!

Igjen er vi i roklubben heldig med stort oppmøtte under vår oppstartshelg! Nye kjekke ungdommer som seriøst prøver å få taket på roing og i løpet av helgen viste de alle store framskritt, imponerende på så kort tid! I løpet av samlingen var det mange som fikk prøvd seg i  både 4x, 2x og 1x, og de unge roerne var godt fornøyde da de dro hjem. Det var også mange flinke foreldre som hjalp til med å kjøre følgebåt og båtbæring, klubben håper at alle vil fortsette å bidra inn i sesongen slik at vi fortsatt får arrangert gode og sikre treninger.

En stor takk rettes også til våre erfarne roere, foreldre og trenere som bidro til å gjøre oppstartshelgen til en suksess. Dette er helt nødvendig for å gi nye roere en god start i klubben som igjen er viktig for rekrutteringen. Jo flere unge roere vi har, jo enklere er det å ha noen å ro sammen med!

Takk for veldig fin helg!