Rosesongen 2017 er igang!

Nestleder Eirik Hexeberg Henriksen ønsket velkommen til åpning av rosesongen 2017 og talte til folket.

Det norske flagget ble heist av Per Skaug og Olav Kallerud, mens den nye, flotte klubbvimpelen ble heist av viserosjef Ingvil Jokstad Hafskjold og leder Aud Sandengen. En kjempestor takk til Inger Lise Rasmussen som har sydd den flotte, gule vimpelen!

Følgebåtene ble omsider døpt med klubbens unge roere som gudmødre/gudfader, Karoline Masch, Lisa Bjønnes og Jonas Willand-Evensen. Båtene fikk de velklingende navnene Fram, Kon-Tiki og Ra.

Det var defilering på elven med to åttere og to dobbeltfirere, indianerrop under bybrua og kapproing opp til klubbhuset. Alt i beste rotradisjon!

Eirik og Olav sørget for å mette forsamlingen med pølser og tilbehør! En alle tiders roåpning!