Gøy å være juniorroer i Drammen Roklubb

Helgen 17-18 juni arrangerte routvalget en kortreist sommerleir for juniorroerne på Drammen Camping. Med telt, soveposer, liggeunderlag og godteri, ble det en flott leir som knytter ungdommene enda mer sammen. Både firer og åtter i tillegg til singelsculler og dobbeltsculler ble transportert opp til campingplassen, for nå skulle de unge roerne få prøve seg på enåret roing. Det ga nok mersmak å få ro åtter og firer, for da de skulle hjem, ble båtene selvfølgelig rodd hjem til klubbhuset. Eirik og Olav sto for instruksjonen i enåret roing, rosjefen var høyt og lavt, til og med i båt, foreldrene var med å arrangere og overnattet også i telt, og selvfølgelig fikk de prøve seg i singelsculler. Ekstra moro var det å svømme ut og velte foreldrene ut av sculleren.

Dette er andre året klubben arrangerer sommerleir for juniorene. En meget vellykket sommerleir!

Andrea trener på å komme opp i båten igjen etter å ha «gått rundt».