Velkommen til Høstmøtet i Drammen Roklubb

Styret ønsker velkommen til høstmøtet i Drammen Roklubb, Roersalen, torsdag 26. oktober 2017 kl 18.30.

På høstmøtet oppsummerer vi klubbens aktivitet i 2017 med beretninger fra:

• Routvalget
  • Regattautvalget
  • Juniorutvalget (ingen beretning)

Vi starter allerede nå planleggingen av rosesongen 2018 med valg av

• Rosjef, viserosjef og routvalg
  • Regattautvalg
  • Juniorutvalg

Klubbens organisasjonsplan og klubbhåndbok finner du på vår web-side, www.drammenroklubb.no.

​Etter at det formelle er unnagjort og høstmøtet er erklært avsluttet, serveres karbonadesmørbrød før Hans Jørgen Kvåle fra Antidoping Norge holder foredrag over temaet «Doping – Angår det oss?»

​Det er kun klubbens medlemmer som har stemmerett på høstmøtet, likevel håper vi at mange av foreldrene kommer og hører foredraget. Vi har en stor, aktiv ungdomsgruppe i klubben som når som helst kan bli testet av dopingjegerne. Det er viktig å vite hva man kan gjøre og ikke gjøre i forhold til doping, og ikke minst hvordan man skal finne opplysningene om forskjellige legemidler og kosttilskudd.

Vi håper på godt frammøte på høstmøtet.

Drammen Roklubb
styret