Sammen for Drammen?

Drammen Rivercup Regatta er på jakt etter samarbeidspartnere. Brenner dere for at Drammen skal yre av liv og aktivitet på elva? Vil dere se hvorfor norske rosport har blitt en av de aller største medaljesankerne blant våre olympiske sommeridretter?

Drammen Roklubb er en liten klubb, i en liten idrett, sett med norske øyne. Likevel er merittene både blant våre lokale utøvere og norske roere generelt, på et nivå andre idretter kun kan drømme om.

Med Drammen Rivercup Regatta ønsker vi at utøverne skal vise frem sporten fra sin beste side, samtidig som vi kan vise frem byen i vårt hjerte.

Ta gjerne kontakt med vår sponsorkontakt, Morten Adamsen, for en uformell prat om mulighetene til å bidra så regattaen kan utvikles videre!

Morten Adamsen – 99317527 – mgundro@hotmail.com