Regattaprogram 2022

Da er påmeldingsfristen passert og vi kan presentere lørdagens program med trekningsliste. Med 130 roere til start, deriblant samtlige norske og svenske eliteroere, gleder vi oss til fest i Drammen!

Årets regatta er et stort steg tilbake til normalen. Etter to år med smittevernsregler, munnbind og antibac kan vi invitere ubegrenset med roere. Roerne kan ta med venner og familie. Og alle kan omgås uten frykt for smittebølge.

Gleden over dette kan leses i regattaprogrammet, hvor vi ser en stor oppslutning fra alle landets roklubber, og deltakere fra store deler av Sverige.

De store trekkplasterne er naturligvis eliteorerne fra Norges landslag på både dame- og herresiden. Sveriges elite er proppet med sterke navn, inkludert tidligere vinner Lovisa Claesson!

Og så er det ekstra gøy at vi endelig kan vise frem verdens raskeste kvinnelige pararoer: Birgit Skarstein!

Møt opp for finaler fra kl. 12.00

Programmet kan du også laste ned her: