Deltakerrekord!

Påmeldingen er gjennom taket og NBBO sponser regatten med egen tribune. Det er gøy å være arrangør når det er så stor oppslutning! 5 dager igjen før jubelen kan slippes løs…

Årets regatta trekker nærmere 200 roere til Drammen neste helg. Dette er 20 flere enn noen gang og den beste tilbakemeldingen vi kan få på arrangementet vårt.

Drammen Roklubb har i flere år ønsket en tribune langs regattabanen ved Drammenselvas bredder. I år sørger NBBO at vi endelig får drømmen oppfylt!

Dersom været smiler til oss på samme måte som alt annet i øyeblikket er det duket for fest om ikke lenge. Takk til alle klubber og NBBO for den entusiasmen dere viser for vårt prosjekt!

«NBBO har siden 1946 bygget gode hjem til befolkningen i Drammen og omegn gjennom et prosjekt som er tuftet på verdier som trygghet for alle, oppmerksomhet, respekt og frihet til å leve – uansett hvem man er. »