Roing = Samarbeid

En robåt krever samhandling, kommunikasjon og dynamisk tilpasning mellom alle utøverne i båten. En tilsvarende samhandling har Drammen Roklubb klart å oppnå med byens næringsliv: Vi drar i samme retning. På forhånd vil vi gjerne takke for all velvillighet og støtte!

Union Eiendomsutvikling har vært en fast støttespiller gjennom mange år med regatta på ælva. Med praktisk tilrettelegging og økonomisk støtte sørger de for at vi som liten klubb kan skape en stor begivenhet for byen.

Klinger Westad inspirerer oss med å tenke også stort: Kompetansebedriften leverer høyteknologiske produkter fra Geithus til et marked som spenner over hele verden!

Aclima er en sterk representant for historie og tilpasningsdyktighet. Drammensbedriften startet opp med ullsåleproduksjon i 1939. Etter flere etapper med tilpasning til et skiftende marked har de nå etablert seg som en foretrukket leverandør av turtøy til friluftsfolk og eventyrere.

Takk for inspirasjon og støtte fra alle dere!