Klubbmesterskap og klubbkveld

Vi inviterer til innendørs klubbmesterskap på romaskin tirsdag 4. april kl 18. Alle som kan ro på romaskin, kan være med! Ro så langt du vil, så fort du vil og så hardt du vil – du bestemmer selv! Etter 5 minutter ser vi hvor langt du har rodd, du får en liten pause og ror samme distanse en gang til. Du får ikke se displayet. Den som er nærmest på å ro samme distanse to ganger, blir uoffisiell klubbmester! Premie til de tre beste!

Samme dag kl 19 inviterer vi til klubbkveld i Roersalen. Vi får besøk av Hilde Gudem, ernæringsfysiolog og tidligere topproer (lettvekt). Hun vil holde foredrag om mat og trening og forhåpentlig også litt om dopingproblematikk. Hilde har vært hos oss et par ganger før, så vi ser fram til å treffe henne igjen. Vi håper både roere, foreldre og andre interesserte tar med seg masse spørsmål som kan stilles til Hilde!